Het marketingteam van Netvlies betekent nieuwe content concepten.

Content Marketing

Met goede content onderscheidt jouw merk zich van de concurrentie en kun je bij de doelgroep een top of mind positie veroveren en consolideren. Met de juiste strategie en middelen zorgen wij dat je met goede content de juiste doelgroep bereikt.

Een lange termijnstrategie

Content marketing vereist een lange termijnstrategie. Het succes ervan staat of valt met de relevantie van je content. Goede content maken kost tijd en geld. De vraag is: hoe krijg je de rest van de organisatie mee? Voor een goed rendement uit de geïnvesteerde tijd helpen onze marketing consultants je stap voor stap op weg. Waar nodig of gewenst, nemen we het werk volledig uit handen.

Deze partners nemen voorsprong met Netvlies

Dankzij de ondersteuning van Netvlies op het gebied van content marketing kunnen we het verhaal over wie wij zijn en onze mooie projecten proactief naar buiten brengen. Dit versterkt onze naamsbekendheid, ook op het gebied van employer branding!

Inge Wieland, Marketing Communicatie Manager bij Dynniq

Succesvolle content marketing: van strategie naar content creatie

Succesvolle content marketing begint met een gedegen marketingstrategie. Wat zijn je online doelen? Hoe kunnen we hier met content marketing aan bijdragen? Waar is jouw doelgroep in elke fase van de klantreis naar op zoek? Hoe bereik je de doelgroep dan het beste? Netvlies helpt om dit alles in kaart te brengen. Vervolgens vertalen we de content strategie naar een contentkalender, helpen we je bij content creatie en maken resultaten inzichtelijk. We geven workshops om input op te halen en draagvlak te creëren en om te zorgen dat je er zelf mee aan de slag kunt.

  1. Strategie

    Samen brengen we in kaart hoe content marketing bijdraagt aan je online doelen en marketing strategie. Wat wil je bereiken en wat is hiervoor nodig? Hoe staat het er nu voor en waar liggen kansen? Benieuwd hoe we dit doen? Vraag een gratis online marketing quickscan aan.

  2. Workshop

    Met een content workshop creëren we draagvlak in de organisatie en halen we input op voor de contentkalender.

  3. Contentkalender

    We vertalen de content strategie naar een contentkalender. Hierin nemen we op welke content wanneer voltooid dient te zijn en hoe we zorgen dat deze je doelgroep bereikt.

  4. Creatie

    Tijd om aan de slag te gaan! We ondersteunen bij de content creatie, geven tips of nemen de creatie van content volledig uit handen.

  5. Optimaliseren

    We maken inzichtelijk hoe content marketing bijdraagt aan jouw KPI’s en indien nodig sturen we bij.

Lunchsessie

Neemt jouw organisatie al voorsprong met content marketing?

Onder het genot van een heerlijke lunch nemen we je mee in de mogelijkheden van content marketing. Leer hoe content marketing kan bijdragen aan je online doelen en hoe je goede content maakt. Leer welke middelen je helpen content te verspreiden en resultaten te analyseren en optimaliseren. Ontdek wat marketing automation inhoud en hoe je dit toepast in een B2B of B2C omgeving. 

sfeerbeeld lunchsessie content marketing bij Netvlies op kantoor.