Tijd besparen met een laagdrempelige sparringpartner
Als je AI tools op een effectieve manier inzet, kun je een heleboel tijd besparen. Denk aan het transcriberen en samenvatten van werkoverleggen en interviews of tools die je kunnen helpen bij een laagdrempelig doelgroeponderzoek. Daarnaast kun je AI inzetten als sparringpartner, zowel in de voorbereiding als in de doorvertaling van onderzoeksresultaten naar nieuwe inzichten, ideeën, concepten en producten. Ook voor marketing consultants biedt AI kansen. AI tools kunnen bijvoorbeeld ondersteunen bij het opstellen van een zoekwoordenlijst inclusief zoekvolumes. Dit bespaart niet alleen gemiddeld tot 50% aan tijd; de AI tool kan ook zoekwoorden toevoegen aan de lijst die je zelf nog niet had bedacht.
Nóg betere producten en diensten
Naast de hierboven genoemde efficiëntieslag kun je AI gebruiken om nieuwe trends en ontwikkelingen in klantgedrag en -data te analyseren. De tijd die je met AI bespaart, kun je vervolgens gebruiken om deze nieuwe inzichten te vertalen naar nieuwe concepten en producten of om bestaande producten en diensten te optimaliseren.
Wees voorbereid op de toekomst met onze AI consultants
Wil je AI effectief inzetten in jouw organisatie, dan zul je tijd en aandacht moeten besteden aan een goede adoptie. De adoptie van AI brengt uitdagingen met zich mee. Bij Netvlies houden we ons bezig met digitale transformaties. We helpen bedrijven bij het creëren van digitale oplossingen om zo de bedrijfsprocessen efficiënter te maken. Dat doen we met een onderscheidende strategie, toekomstbestendige technologie en resultaatgerichte marketing. AI biedt veel potentie op het gebied van versnellen en efficiënter maken, dat komt goed van pas bij digitale transformaties. Onze specialisten zijn al digital savvy en grijpen de nieuwste AI tools met beide handen aan. Zo werken we nu al aan efficiëntere bedrijfsprocessen voor onze klanten.