
Netvlies wint een Europese Aanbesteding van De Haagse Hogeschool
HET PERFECTE VRAAGSTUK VOOR NETVLIES
Optimalisatie van de gebruikerservaring
De Haagse Hogeschool schreef een Europese aanbesteding uit om de gebruikerservaring van websitebezoekers te optimaliseren. Ze willen van de drie huidige websites één toekomstbestendig platform maken dat de visie en strategie ondersteunt. De nieuwe website moet de toestroom van nieuwe binnen- en buitenlandse studenten vergroten en het visitekaartje zijn richting externe partners en internationale samenwerkingen. Deze maand werd bekend dat Netvlies de aanbesteding heeft gewonnen met de hoogste score op prijs en kwaliteit

Van digitale strategie tot innovatieve en doelgroepgerichte website
De komende 4 jaar gaan we aan de slag met de doorvertaling van de digitale strategie naar een innovatieve en doelgroepgerichte website. Netvlies beschikt over alle gevraagde expertise rondom digitale strategie, resultaatgerichte marketing en toekomstbestendige technologie en heeft zeer ruime ervaring met soortgelijke vraagstukken bij grote complexe organisaties met veel stakeholders. Wij weten als geen ander hoe we meerdere doelgroepen kunnen bedienen binnen één digitaal toekomstbestendig platform met ultiem gebruiksgemak en een sterke merkidentiteit.
Neem voorsprong
We zijn erg trots op het winnen van deze aanbesteding en kijken uit naar de samenwerking met De Haagse Hogeschool. De grote schaal van dit project maakt het een hele interessante case, maar ook eentje die op het lijf van Netvlies is geschreven. Wij kunnen niet wachten om De Haagse Hogeschool te helpen met het nemen van voorsprong!
Benieuwd hoe jij voorsprong kunt nemen met een onderscheidende strategie, toekomstbestendige technologie en resultaatgerichte marketing? Neem dan contact op!