Sfeerbeeld digitale strategie bij Netvlies

Digitale Strategie

Gebrek aan focus, tekort aan bruikbare data, beperkt inzicht in de doelgroep, weinig draagvlak in de organisatie en achterhaalde oplossingen. Stuk voor stuk mogelijke oorzaken van vertraging bij innovatie van de klantreis. Onze strategie consultants helpen je de klantbeleving succesvol te innoveren.

Klantbeleving in hoog tempo vernieuwen

Om voorsprong te veroveren, is een hoog innovatietempo vereist. Netvlies helpt haar partners in hoog tempo bij het vernieuwen van de beleving van hun klanten en medewerkers. Hoe? Door ‘groot denken’ te combineren met ‘klein doen’, de gebruiker centraal te stellen en nieuwe ideeën in de praktijk te testen. Met als resultaat: een hogere klanttevredenheid en méér return on investment.

Partners die met digitale strategie voorsprong veroverden

Spreken is zilver, experimenteren is goud. Om de vaart erin te houden, testen we onze ideeën graag zo snel mogelijk in de praktijk. Zo nemen we twijfels weg en kun jij sneller weloverwogen keuzes maken.

Supersnel digitaal innoveren door groot te denken en klein te doen

Samen zetten we een heldere stip op de horizon waar we naartoe werken. In kleine stappen, zodat we op elk gewenst moment kunnen bijsturen. We activeren de kennis en creativiteit in de organisatie om in een hoog tempo oplossingen te bedenken die werken én gedragen worden. Bij elke stap staat de doelgroep centraal, bij wie we de nieuwe ideeën testen. Dat herhaald testen is dé manier om weloverwogen investeringen te kunnen doen. Ons team bestaat uit strategen, creatieven, marketeers én techneuten die zowel kunnen dromen als durven en doen.

  1. Explore

    Voordat we de oplossingen induiken, willen we jouw organisatie en klanten goed leren kennen. Samen met direct betrokkenen brengen we doelen, kansen en obstakels in kaart Daarbij schatten we trends en ontwikkelingen op waarde.

  2. Define

    Wie zijn de belangrijkste beslissers? En welke doelen, wensen en frustraties hebben ze? Waarmee kunnen we ze het beste tegemoet komen? Samen schetsen we een helder beeld van de klantreis van de toekomst en bepalen we in welke stappen we daar naartoe werken.

  3. Ideate & test

    We bedenken creatieve oplossingen voor de grootste digitale uitdagingen. In één week tijd vertalen we onze ideeën in een prototype. Met dit prototype testen we onze ideeën direct onder een aantal leden van de doelgroep. Zo verkorten we de leercyclus en halen we sneller een beter resultaat.

  4. Build

    Wij weten als geen ander wat er bij komt kijken om ideeën, binnen planning en budget te realiseren. Als full-service business partner kunnen we van A tot Z het traject begeleiden. Na lancering blijven we doorontwikkelen om het product continu te verbeteren.

webinar

Design Sprint voor beginners

Met een Design Sprint creëer je snelheid, focus en efficiëntie bij het realiseren van de klantreis van de toekomst. In slechts 5 dagen ga je van idee naar getest prototype. Meld je aan voor ons webinar en leer in één uur hoe je een Design Sprint inzet.

Meld je aan voor het webinar design sprint voor beginners