Online in 1997
Toen Netvlies in 1997 van start ging, werd internet nog niet door de massa omarmd. Het was vooralsnog een lonkend vooruitzicht, maar het zou alles gaan veranderen. Nadien is de hele wereld getransformeerd door de komst van het wereldwijde web. En wij van Netvlies? We zaten er middenin, bleven meeveranderen en onszelf opnieuw uitvinden. In 2010 omarmden we als een van de eerste bureaus in Nederland de Scrummethodiek. De klant kreeg een werkplek in ons kantoor om in co-creatie met onze medewerkers te kunnen optrekken. In het jaar 2012 lieten we in onze organisatie alle managementrollen varen en werden we volledig zelforganiserend. Over de hele wereld hebben we ons organisatiemodel toegelicht en inmiddels zien we tal van organisaties vergelijkbare organisatiemodellen toepassen.
In het afgelopen jaar hebben we onze merkidentiteit onder handen genomen en vertaald in een aansluitende propositie met afgeleide payoff: Neem voorsprong. Netvlies. Deze belofte vormt voortaan de drager van al onze communicatie uitingen waarmee we richting de markt de toegevoegde waarde van Netvlies communiceren. Voorsprong nemen.
Onze nieuwe positionering zat feitelijk al decennia lang in onze identiteit verankerd... We nemen je graag mee in ons verhaal.