Het belang van continuïteit
In de huidige tijd van digitalisering worden bedrijven steeds afhankelijker van online oplossingen. Het is daarmee essentieel dat er gekeken wordt naar de impact van deze oplossingen op de bedrijfsvoering en welk risico eraan verbonden zit. Dus wat voor impact heeft het voor een bedrijf als de website of service eruit ligt en hoeveel risico wil het bedrijf lopen?
Onderbrekingen van een website of digitale oplossing moeten zo snel mogelijk opgelost worden, zodat de bedrijfsvoering gewoon door kan gaan. Door de afhankelijkheid van digitale oplossingen is het essentieel dat er ook naar digitale risico’s wordt gekeken en niet alleen naar fysieke risico’s, zoals bijvoorbeeld extreme weersomstandigheden.
Zo waarborgt Netvlies de continuïteit
Bij Netvlies hebben we een support team dat helpt met de waarborging van de continuïteit van onze digitale oplossingen. Zij houden zich bezig met alle problemen die zich voordoen op de websites of andere online oplossingen van onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan een betalingssysteem dat door een technische fout niet meer werkt of een contactformulier dat niet meer ingeladen wordt. Het Netvlies team staat paraat om het probleem zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Binnen de SLA zijn er verschillende types support waar je als klant voor kunt kiezen. Samen met jou kijken we naar het gewenste risico om te bepalen welke agreement het best past. Zo zorgen we ervoor dat je de support krijgt die nodig is en ook binnen het budget past.
Het doel van de support blijft natuurlijk om de website of online omgeving continu draaiend te houden zodat de bedrijfsvoering ten allen tijden door kan gaan. We zorgen er zo voor dat de continuïteit van de bedrijfsvoering gewaarborgd wordt.