Den Haag Marketing

De prachtige stad Den Haag laten we met mooie online projecten van haar beste kant zien.

  • Strategie, concept, vormgeving en realisatie
  • Succesvolle online campagnes
  • Meetbaar effectieve inzet van social media
  • Diverse websites

 

Netvlies begrijpt wat wij willen uitstralen en overbrengen, geeft blijk van expertise en denkt goed met ons mee.

Mijke Braam – Marketing Communications Professional

 

Over Den Haag Marketingden_haag_marketing_sfeer

Den Haag Marketing, het citymarketingbureau voor Den Haag, Scheveningen en Kijkduin, verenigt alle disciplines op het gebied van vrijetijdseconomie onder één dak. De organisatie speelt een belangrijke rol in het (inter)nationaal promoten van de Hofstad als bestemming voor zakelijke bezoekers en toeristen.

Netvlies realiseerde voor Den Haag Marketing onder meer:

  • Ontwerp/realisatie corporate website
  • Ontwikkeling websites The Hague Festivals
  • Ontwikkeling website Visit The Hague
  • Social media campagne The Hague festivals

 

Corporate site

den_haag_marketing_corporate_websiteDe herontwikkeling van de corporate website vormde in 2008 het startpunt voor het partnership tussen Netvlies en Den Haag Marketing. De website informeert over de diensten van het citymarketingbureau. Daarnaast omvat de website onder meer een evenementenkalender, een persarchief en een beeldbank voor journalisten en bloggers die over Den Haag willen schrijven.

Het webontwerp onderscheidt zich door de toepassing van beeldvullende achtergrondfoto’s in zwart/wit die de allure van de stad benadrukken.

 

The Hague Festivals

Den Haag staat elk voorjaar tijdens The Hague Festivals in het teken van een gevarieerde reeks feestelijke evenementen, waaronder het Bevrijdingsfestival, Parkpop en Festival Classique. De website die we daarvoor hebben ontwikkeld, is in de jaren erna verder uitgebouwd en geoptimaliseerd. Op de door ons ontwikkelde mobiele website kunnen bezoekers tijdens de festivalperiode dagelijks checken wat er te zien is en hoe ver ze van de festivallocatie verwijderd zijn.

 

Visit The Hague

Met de website Visit The Hague helpt Den Haag Marketing organisatoren van congressen een keuze te maken uit het enorm brede aanbod van congreslocaties in de Hofstad. De responsive website wordt door middel van online marketing bij de doelgroep onder de aandacht gebracht.

Resultaten door slimme inzet social media

Om de website van The Hague Festivals te promoten, hebben we samen met Den Haag Marketing – naast remarketing banners op de website en AdWords-campagnes – ook testimonials en advertenties op Facebook ingezet. Het resultaat: een explosieve stijging van het aantal volgers, een hoge interactie, meer viraliteit en veel extra verkeer.

Medewerker foto
Business Developer Martijn van Hoof

Martijn houdt van uitdagen en uitgedaagd worden. Met deze mentaliteit probeert hij het beste uit de klant, het team en een samenwerking te halen. Met zijn ruime marketing en e-commerce ervaring heeft hij al heel wat mooie klantrelaties opgebouwd de afgelopen jaren.

Over Martijn van Hoof