Donderdag TEDxBreda event bij Netvlies. Ben jij er bij?

Leuk nieuws: vanwege het partnership dat we hebben met TEDxBreda wordt er a.s. donderdag (15 oktober) een TEDxBreda side event georganiseerd bij Netvlies. 

Tijdens deze middag (15:30 – 18:30 uur) zal Vincent Roders zijn passie voor het online vak delen met een select gezelschap marketeers. Het event zal in het teken staan van ‘The Customer Journey and the Remembering Self’.

Customer Journey and The Remembering Self
Denk eens aan de laatste keer dat je boodschappen gedaan hebt. Verliep alles naar wens? Het zal me niks verbazen als je nu denkt aan de lange rij bij de kassa. Dat onvindbare product uit de aanbieding. Die onverrekende korting waar je toch echt op gerekend had. Ondanks dat je er ongetwijfeld in geslaagd bent de meeste boodschappen die je wilde hebben aan te schaffen in een niet al te lange tijd, staat vooral het boodschappenleed nog fris in je geheugen gegrift.

Wat consumenten uiteindelijk onthouden van hun koopervaringen staat niet gelijk aan wat ze feitelijk hebben meegemaakt. Wat ze ervan onthouden is echter wel bepalend voor het verhaal wat ze vertellen. Het zijn de ervaringen die gedeeld worden met vrienden. Ongeacht wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.

Hoe kun je meer invloed uitoefenen op de verhalen die klanten over je vertellen? Laat je informeren en inspireren door  Vincent Roders.

Over Vincent Roders
Vincent Roders is internetondernemer en online marketing specialist. Gedrevenheid, enthousiasme en passie voor het online vak zijn ingrediënten die Vincent als persoon en professional typeren. Vincent heeft ruim 15 jaar ervaring in het inspireren en motiveren van collega’s en bestuurders op het gebied van internet, social media en e-commerce.

Net als bij andere TED events zijn ook hiervoor de plaatsen schaars. Netvlies heeft 10 plaatsen te vergeven. Wil jij hier bij zijn? Meld je dan snel aan door een mailtje te sturen naar info@netvlies.nl. De eerste 10 mensen die zich aanmelden, krijgen van ons een ticket.

Medewerker foto
Directeur Business Development & Strategie Philip Lomans

Als directielid is Philip bezig met de grote lijnen binnen Netvlies. Klanten helpt hij op strategisch niveau met thema’s als business innovatie, digitale transformatie en organisatietransities. Op conferenties spreekt hij over onderwerpen als ‘sociale innovatie’ en ‘social business’.

Over Philip Lomans