Samenwerking met Sanoma Men’s Magazines loopt gesmeerd

Gerard Moussault, product- en marketingmanager Sanoma Men’s Magazines (SMM) afdeling Nieuwe Media, aan het woord over de samenwerking met Netvlies:

“De samenwerking met Netvlies begon met de restyling van de Playboy Cyberclub. Die opdracht werd naar wens uitgevoerd. Ook over de projecten die daarna volgden, zijn we tevreden. De kracht van Netvlies ligt onder meer in het meedenken naar technische mogelijkheden, de sterke ontwerpen en de concurrerende prijs. Ook ervaren wij het als een voordeel dat het een relatief kleine club is zonder overbodige tussenlagen die de communicatie kunnen vertroebelen. Afspraken worden altijd nagekomen, de samenwerking loopt gesmeerd!”

Naast het restylen van de websites van onder andere Nieuwe Revu, Panorama en Playboy heeft Netvlies in opdracht van SMM diverse titelonafhankelijke projecten uitgevoerd. Gerard noemt er enkele: “Recentelijk zijn een weblog, bannercampagne en online spel ontwikkeld. Ook in deze trajecten heeft Netvlies laten zien dat het vloeiend digitaal spreekt.”

Medewerker foto
Directeur Jochem Vlemmix

Een van de oprichters en sparringpartner voor veel klanten. Sta niet verbaasd te kijken als je om 23:01 of 6:12 een mailtje van hem krijgt. Maakt daarnaast voldoende tijd voor met zorg geselecteerde feestjes en reizen. Hij is zeer trots op het huidige Netvlies team.

Over Jochem Vlemmix