Netvlies verzorgt digitale mailing voor Durex

Deze week heeft Netvlies in samenwerking met reclamebureau Comm’pas een digitale mailing verzorgd voor Durex. Middels de e-mailmarketingtool van Netvlies werd een Nederlandse en Belgische doelgroep benaderd. Na de succesvolle eerste mailing krijgt deze het komende jaar nog een aantal keer een vervolg.

 

De door ons ontwikkelde e-mailmarketingtool is een volwaardige en krachtige marketingapplicatie, die op maat naar wens van de opdrachtgever aan te passen is en tevens goed aansluit bij de Netvlies Enquêtetool. De tool wordt inmiddels gebruikt door onder meer de Bibliotheek Arnhem, de gemeente Breda, de VVD Breda, reisorganisatie Travel Active, postorderbedrijf Garant-o-Matic, onderwijsinstelling Avans+, de gemeente Rotterdam, Foam_Fotografiemuseum Amsterdam, SOLV Advocaten en een bekende internationale humanitaire hulporganisatie.

Bekijk de mailing op www.durexplay.be/nieuwsbrief en www.durexplay.nl/nieuwsbrief.

Medewerker foto
Directeur Jochem Vlemmix

Een van de oprichters en sparringpartner voor veel klanten. Sta niet verbaasd te kijken als je om 23:01 of 6:12 een mailtje van hem krijgt. Maakt daarnaast voldoende tijd voor met zorg geselecteerde feestjes en reizen. Hij is zeer trots op het huidige Netvlies team.

Over Jochem Vlemmix