Keerpunt kiest voor de Netvlies Enquêtetool

Keerpunt is een van de grotere re-integratiebureau’s in Nederland en ondersteunt werkgevers, werknemers, verzekeraars en arbodiensten bij re-integratievraagstukken en streeft er naar om samen met haar partners Nationale-Nederlanden, De Amersfoortse, Stad Rotterdam, Woudsend en Europeesche Verzekeringen bij te dragen aan het terugdringen van ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid.

 

Onlangs heeft Keerpunt ervoor gekozen de Netvlies Enquêtetool in te zetten voor haar klanttevredenheidsonderzoeken aan werkgevers en werknemers, waarvan er momenteel nog enkele duizenden per jaar per post worden verzonden en handmatig worden verwerkt. Het doel is dit aantal terug te brengen en uiteindelijk alleen nog met digitale enquêtes te gaan werken, waardoor de kosten en verwerkingstijd aanzienlijk teruggebracht worden.

Met de Netvlies Enquêtetool is het kinderspel eenvoudige of uitgebreide enquêtes te maken en uit te zetten. De Netvlies Enquêtetool biedt legio voordelen.

We noemen er enkele:

  • Volledig beheerbaar en aan te passen in uw huisstijl
  • Diverse mogelijkheden tot personalisatie
  • M.b.v. routing kunt u inspelen op gegeven antwoorden
  • Audiovisueel materiaal kan opgenomen worden
  • Respondent kan zelf bepalen wanneer hij wil deelnemen
  • Automatische follow-up mogelijk ter herinnering
  • Gegevens zijn direct digitaal beschikbaar
  • Er is snel analyse van de data mogelijk

Heeft u interesse in onze enquêtetool, neem dan contact op met Roy Jacobs, via roy@netvlies.nl of 076-5302525.

Medewerker foto
Directeur Jochem Vlemmix

Een van de oprichters en sparringpartner voor veel klanten. Sta niet verbaasd te kijken als je om 23:01 of 6:12 een mailtje van hem krijgt. Maakt daarnaast voldoende tijd voor met zorg geselecteerde feestjes en reizen. Hij is zeer trots op het huidige Netvlies team.

Over Jochem Vlemmix