Nieuw artikel op Emerce: Customer Experience Review The Cloakroom

Deze week publiceerde Emerce mijn artikel over The Cloakroom. The Cloakroom is een online dienst die, door middel van online kledingadviseuses, mannen helpt kleding naar hun smaak te vinden en te kopen. Als klant krijg je een personal shopper. Hoe langer je klant bent, hoe beter de adviezen worden. Na een adviesgesprek krijg je een doos met kleding toegestuurd om thuis te passen. Een erg succesvol en innovatief concept! Ik was erg benieuwd naar de toegevoegde waarde van een personal shopper en welke meerwaarde het heeft voor mijn customer experience ofwel klantbeleving.

In mijn blog deel ik mijn persoonlijke klantervaring. Hiermee wil ik inzicht geven in hoe mijn customer experience, door verschillende online en offline contactmomenten, wordt vormgegeven. Retailers en andere online dienstverleners halen veel inspiratie uit nieuwe e-commerce concepten zoals The Cloakroom. Ik hoop dat ik je creativiteit kan prikkelen en dat mijn blog tot mooie nieuwe ideeën leid.

Lees het volledige artikel over The Cloakroom op Emerce.nl

Medewerker foto
Sprint Master & Strateeg Mark Thijssen

Ik help organisaties om complexe digitale vraagstukken snel en effectief op te lossen en nieuwe concepten op levensvatbaarheid te toetsen. Door optimaal gebruik te maken van de gezamenlijke expertise en creativiteit komen we razendsnel tot concrete oplossingen die we het liefst direct testen onder de doelgroep.

Over Mark Thijssen