Service bij Netvlies Want kwaliteit moet kwaliteit blijven

Klant zijn bij Netvlies stopt niet na één project. Als online business partner vinden we het belangrijk dat we de kwaliteit en continuïteit van geleverde diensten aan onze klanten continue waarborgen en optimaliseren. Dat doen we onder andere door middel van een aantal service diensten.

Onze service diensten

Wat we doen
Service Level Agreements (SLA) De afgenomen diensten zijn bedrijfskritische processen, deze wil je waarborgen en hierover graag afspraken maken in een SLA. Denk hierbij aan response en oplostijden.
Proactieve Monitoring We bieden proactieve monitoring op bedrijfskritische functionaliteiten zoals de winkelmand in je webshop en onderdelen zoals datakoppelingen.
Hosting We bieden managed hosting in de vormen shared hosting en VPS hosting.

Richtlijnen dienstverlening

Afspraken zijn terug te vinden in de SLA, daarbij gelden standaard onderstaande richtlijnen.

  • Klantverzoeken < 4 uur worden zonder terugkoppeling in behandeling genomen.
  • Klantverzoeken > 4 uur worden eerst afgestemd met de klant, en waar nodig ingepland.
  • Automatische terugkoppeling van de gemaakte uren na afronding werkzaamheden.
  • De facturatie vindt plaats, per kwartaal, op basis van nacalculatie (€ 100,- p/u).
  • Alle verzoeken (incidenten, wijzigingsverzoeken, bugs, etc.) worden via nacalculatie doorbelast.

Prioriteit 1 / Indicent

In de SLA staat beschreven welke onderdelen gezien worden als een Prioriteit 1, 2, 3 of 4 en welke response- en oplostijden daarbij horen. Prioriteit 1 wordt ook door onszelf actief gemonitord.

Indien het om een bedrijfskritisch probleem gaat vragen we je om:

  • Een ticket in te sturen zoals hieronder beschreven.
  • Ook te bellen naar het service telefoonnummer.

Bereikbaarheid en indienen van serviceverzoeken

De service afdeling van Netvlies is bereikbaar op werkdagen van 9:00 – 17:00
Voor spoedgevallen zijn wij telefonisch bereikbaar via 088-5504477.

Netvlies gebruikt voor het afhandelen van serviceaanvragen het Zendesk ticketsysteem. Tickets kunnen direct worden aangemaakt door een beschrijvende e-mail te sturen naar service@netvlies.nl. Via dit emailadres kan ook een verzoek voor onze service-afdeling worden ingediend. Deze wordt dan afgehandeld volgens de afspraken in de SLA of op basis van best effort.

Stuur een ticket

Status van systemen

Om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden hebben we een statuspagina opgezet waar de status van onze systemen teruggevonden kan worden.

Bekijk hier de status

Meer weten? Meer weten?

Heb je vragen over het bovenstaande of wil je graag de mogelijkheden bespreken? Neem gerust contact met me op via mail of bel 088-5504477
Stuur Hugo een mail

Bedankt!

We hebben je emailadres ontvangen, we kunnen je nog beter van dienst zijn als we je nog wat beter leren kennen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.