Service & Customer Experience Strategie

DE VOLGENDE STAP
IN JE KLANTRELATIE

De klantvraag verandert razendsnel. De steeds sneller veranderende wereld biedt gebruikers een eindeloos en divers aanbod. Wil je een loyaal klantenbestand opbouwen? Dan zul je een scherpe strategie moeten implementeren.

Een Service & Customer Experience strategie trekt niet alleen nieuwe klanten aan, maar transformeert ook je huidige klanten naar loyale ambassadeurs. Om dit te verwezenlijken zijn creatieve oplossingen nodig die verfrissende impulsen geven aan jouw klantreis. Maar hoe kom je tot vernieuwende oplossingen die in lijn liggen met de huidige procesinrichting en bedrijfsvisie?

Met Netvlies breng je de klantreis van jouw business gedetailleerd in kaart om interne en externe verbeterkansen te signaleren. Dit doen we in co-creatie met een dwarsdoorsnede van jouw organisatie. Gezamenlijk stellen we doelen op en dagen we elkaar uit om in extremen te denken. Zo zorgen we niet alleen voor divers inzicht, maar ook voor draagvlak binnen jouw organisatie.

Bij Netvlies geloven we niet in lijvige adviesrapporten. Daarom gaan we in interactieve sessies aan de slag met jouw vraagstuk en creëren we in korte tijd tastbare oplossingen die we gelijk toetsen bij de klant. Samen zijn we in staat om in enkele dagen van probleem naar gevalideerd prototype te werken.

Illustratie over Service & Customer Experience Strategie

Inspelen op de veranderende klantvraag.

Hoe maak je de juiste keuzes?

Producten en diensten digitaal uitbreiden.

Hoe zorg je voor een naadloze aansluiting?

Een torenhoge werkdruk om aan de klantvraag te voldoen.

Hoe kun je dat digitaal opvangen?

Je klantrelatie versterken of beter benutten.

Waar liggen de grootste verbeterkansen?

“De samenwerking met Netvlies bevalt ons erg goed. Ze hebben veel ervaring met conceptontwikkeling en de realisatie van innovatieve projecten. Hun aanpak is heel degelijk, ze luisteren goed en het resultaat is boven verwachting.”
Harald Feijth Product Manager bij Kamer van Koophandel

Ja, ik wil mijn klantrelaties verdiepen.

Liever bellen of mailen?

Onze directeur Tomas beantwoordt graag al je vragen over data.

Bel Philip via 06 - 24104499 of mail naar philip@netvlies.nl

Bedankt!

We hebben je emailadres ontvangen, we kunnen je nog beter van dienst zijn als we je nog wat beter leren kennen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
chat met ons!
Arrow