Nominatie SAN Accent voor Efteling project!

Met trots kunnen we melden dat de succesvolle crossmediale campagne Efteling zoekt Drakenstrijders is genomineerd voor een prestigieuze SAN Accent! 


De campagne Efteling zoekt Drakenstrijders werd vorig jaar in opdracht van de Efteling gerealiseerd door Netvlies en Commpas (tegenwoordig SuperRebel.com). Middels diverse kanalen werden kinderen uitgedaagd om via de actiesite een aantal behendigheidsspellen te spelen, om zo kans te maken op deelname aan het exclusieve Drakenstrijderstoernooi in de Efteling. De winnaars van dit toernooi mochten de strijd tegen de draak en elkaar aangaan in de houten achtbaan Joris en de Draak, nog voordat deze officieel geopend was.

Netvlies was bij deze campagne verantwoordelijk voor de realisatie van de actiesite en dacht, in nauwe samenwerking met Commpas en de Efteling, mee over de optimale online doorvertaling van het concept. In 2009 waren Commpas en Netvlies ook verantwoordelijk voor de succesvolle Efteling campagne Het Sprookjesmysterie. Deze campagne werd toen genomineerd voor de internationale INMA Awards. 

Aan de hand van het SAN Jaarboek kiest de jury per categorie de winnende campagnes in twee juryronden. De juryteams bestaan uit ruim 240 marketing- en communicatie-professionals uit het bedrijfsleven. Efteling zoekt Drakenstrijders is genomineerd in de categorie Vrije Tijd. De uitreiking van de San Accent 2010 vindt plaats op 26 mei 2011. Uiteraard houden we u op de hoogte via onze website en via Twitter.