Volgende case:
Hoge Veluwe

Nieuwe Revu

De opdrachtgever
Naar aanleiding van eerdere succesvolle samenwerking met uitgeverij Sanoma Men’s Magazines bij Playboy en het Voedingscentrum, kreeg Netvlies in 2006 de opdracht om de website van het tijdschrift Nieuwe Revu volledig te vernieuwen.

De opdracht
Nieuwe Revu wilde dat de website een uitstraling kreeg die helemaal paste bij het blad en dé kwalitatieve entertainmentsite van Nederland. Netvlies ontwikkelde daarvoor een compleet nieuwe huisstijl en logo.

De uitvoering
Met de nieuwe huisstijl heeft de site van Nieuwe Revu een compleet nieuwe uitstraling gekregen, die past bij de stijl van het blad. De vormgevers van Netvlies konden zich daarbij helemaal uitleven om het tijdschrift een nieuwe online identiteit te geven.

Het resultaat ?
Was van 2006 t/m begin 2009 zowel online als in het blad te zien. In het voorjaar van 2009 heeft Revu haar (online) strategie gewijzigd en werd de huisstijl aangepast en de door Netvlies ontwikkelde site (helaas) vervangen door een weblog.