Vorige blog:
Kennissessie Optimalisatie in Grote Kerk van Breda
Volgende blog:
Cookiewet: Wat zijn voor u de gevolgen?

Nieuwe case: Kijkshop.nl

Geplaatst op: 7 juni 2012 door:

Kijkshop is een winkel met een zeer breed en actueel assortiment. Het bedrijf opende in 1973 haar eerste winkel en heeft inmiddels maar liefst 104 vestigingen verspreid door Nederland.

Het assortiment is onderverdeeld in de volgende 4 belevingswerelden:

●     Vrij & Actief

●     Koken & Wonen

●     Media & Bellen

●     Mooi & Verzorgd

Kijkshop heeft dominante marktaandeelposities in diverse supgroepen zoals (prepaid) mobiele telefoons, huishoudelijke artikelen en persoonlijke verzorging. Kijkshop.nl ontvangt iedere maand ruim 1,2 miljoen online bezoekers.

Kijkshop wilde graag een eigentijdsemoderne en goed converterende nieuwe webshop die goed aansluit bij het merk. De webshop onderscheidt zich van de concurrentie door een breed en gevarieerd assortiment en het inzetten van het uitgebreide winkelnetwerk.

Bekijk de case