Vorige blog:
Netvlies helpt met implementeren van nieuwe Cookiewet
Volgende blog:
Netvlies nodigt ontwikkelaars uit in eerste mobile testlab van Nederland

Netvlies blogt op Marketingfacts

Geplaatst op: 31 juli 2012 door:

Onze collega Dirk Hens heeft vandaag een blog gepubliceerd op het populaire marketingblog Marketingfacts. 

De kracht van een flexibele briefing: 5 praktische tips

Je hebt alles netjes gedocumenteerd. De doelstellingen waren helder. De keuze voor het bureau daar was iedereen het mee eens. Maar toch heb je bij de oplevering van het project een onbehaaglijk gevoel. Het budget is overschreden, de communicatie verliep moeizaam en van enkele functionaliteiten had je iets meer verwacht. In dit artikel ga ik aan de hand van 5 praktische tips in op misschien wel het meest onderschatte onderdeel van een project; de briefing. De briefing vormt de basis van je project en zeker ook van de samenwerking die je met een bureau aangaat. Regelmatig wordt er voorbij gegaan aan de relevantie van die briefing en dat is absoluut zonde omdat daarin de sleutel ligt voor een succesvol project.

Lees het hele artikel op Marketingfacts